Moris Broekhoff
Moris Broekhoff

Graffiti expositie Moris Broekhoff in Het Retraitehuis

Kunst en cultuur 1.506 keer gelezen

UDEN | Maurice 'Moris' Broekhoff exposeert vanaf 8 april tot 7 juli bij Laverhof, locatie Het Retraitehuis in Uden. Hij is al ruim 30 jaar graffiti artist.

"In 1986 begon ik in tunnels en onder viaducten en de laatste jaren werk ik als professioneel Graffiti artist", vertelt Moris. "In 2017 is mijn droom werkelijkheid geworden en heb ik van mijn hobby mijn werk gemaakt." Hij maakt muurschilderingen, schilderijdoeken en organiseert workshops en presentaties voor verschillende doelgroepen. Hij heeft zich ontwikkeld als professioneel Graffiti kunstenaar en weet tijdens zijn workshops zijn passie en enthousiasme over te brengen op de deelnemers. Zijn Graffiti paintings zijn onder meer te vinden in Nederland, België, Londen, Berlijn, Barcelona en Indonesië. 

In het Laverhof toont hij een deel van zijn werk op schilderijdoek. Het is een verzameling van zijn werk van 2002 tot 2018. Meer weten over Moris? Kijk op zijn website www.morisgraffiti.nl of volg hem op Facebook, voor zijn laatste werk, evenementen en acties.

Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Ellie en Richard van Country Store Odiliapeel vieren het 25-jarig jubileum.
Country Store Odiliapeel viert 25-jarig jubileum Zakelijk 3 uur geleden
Wim Schigt vertelt over de neo-romano-gotische bouwstijl van de Udense Sint Petruskerk.
Onder de Koepel van de Petruskerk: de bijzondere bouwstijl Religie 4 uur geleden
De schattige Gloria is het Asieldier van de Week.
Asieldier van de Week: Gloria Dier 27 jun, 09:00
Muziekvereniging St. Marcellus geeft een zomers klapstoelenconcert in Odiliapeel.
Klapstoelenconcert St. Marcellus Odiliapeel Muziek 26 jun, 17:22
De tiende editie van Plock & Friends staat weer op het programma.
Tiende editie Plock & Friends in Soos Plock in Volkel Toneel/Theater 26 jun, 11:38
Debbie Koning (links) in gesprek met Jocé Maseland (foto Peter Noy).
Quiet Maashorst: meer dan geluksmomentje “Je wordt hier gezien als mens” Interview 26 jun, 09:33 1

Uit de krant