
RKSV Odiliapeel JO11 zijn kampioen geworden
Algemeen 959 keer gelezenODILIAPEEL | De E1 (JO11) van RKSV Odiliapeel zijn zaterdag kampioen geworden.
Ze speelde tegen Vitesse en wonnen met maar liefst 5 - 2. "Een hele knappe prestatie, vooral omdat deze mannen in de eerste klasse spelen", vindt de vereniging. "Proficiat mannen! Klasse gedaan dit seizoen!"
















