Afbeelding

RKSV Odiliapeel JO11 zijn kampioen geworden

Algemeen 959 keer gelezen

ODILIAPEEL | De E1 (JO11) van RKSV Odiliapeel zijn zaterdag kampioen geworden.

Ze speelde tegen Vitesse en wonnen met maar liefst 5 - 2. "Een hele knappe prestatie, vooral omdat deze mannen in de eerste klasse spelen", vindt de vereniging. "Proficiat mannen! Klasse gedaan dit seizoen!"

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant