
Scootmobiel Club Maashorst viert 1-jarig jubileum
Event 374 keer gelezenMAASHORST | Scootmobiel Club Maashorst uit Uden bestaat op woensdag 24 juni één jaar en dat wordt gevierd met een mooie tocht door De Maashorst. Onderweg wordt er gestopt voor gratis koffie met iets lekkers. Wil je mee? Kom dan om 13.30 uur naar Ontmoetingscentrum Mellepark in Uden.
“Een jaar geleden hebben wij als scootmobielgebruikers en liefhebbers van Natuurgebied De Maashorst de koppen bij elkaar gestoken en een scootmobielclubje opgericht. Elke woensdag als het 15 graden of warmer is en niet regent maken we een mooie rit naar het natuurgebied”, vertelt oprichter Hans de Groot.
Er wordt overigens nooit harder dan 12 kilometer per uur gereden. “Onze oudste deelnemer is negentig dus daar houden we zeker rekening mee.” Een paar keer per jaar zijn er ook uitjes naar dierenpark Zie Zoo of naar een andere mooie plek.
Iedereen met een scootmobiel mag gratis lid worden van deze leuke club.
















