Afbeelding

Schuur vliegt in brand aan Rouwstraat

112 3.885 keer gelezen

ODILIAPEEL | De brandweer moest dinsdagmiddag uitrukken voor een schuurbrand aan de Rauwstraat. De brandweerlieden hebben de brand geblust.

Bij deze brand kwam de nodige rook vrij waarbij de naastgelegen N264 vol met rook stond. De politiehelikopter nam van bovenaf een kijkje. Bij de brand is asbest vrijgekomen. De omgeving is ruim afgezet.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant