
Schuur vliegt in brand aan Rouwstraat
112 3.885 keer gelezenODILIAPEEL | De brandweer moest dinsdagmiddag uitrukken voor een schuurbrand aan de Rauwstraat. De brandweerlieden hebben de brand geblust.
Bij deze brand kwam de nodige rook vrij waarbij de naastgelegen N264 vol met rook stond. De politiehelikopter nam van bovenaf een kijkje. Bij de brand is asbest vrijgekomen. De omgeving is ruim afgezet.





















