Tijdwinners willen mensen blij maken (foto's Ad van de Graaf).
Tijdwinners willen mensen blij maken (foto's Ad van de Graaf).

'Ons succes is mensen blij maken, dat werkt aanstekelijk…'

Zakelijk 660 keer gelezen

Het concept van Tijdwinners is helder: klanten kunnen een Tijdwinner inschakelen voor al het (huishoudelijk) werk in en rondom huis. Mariëlle: "Schoonmaken, strijken, ramen zemen, de tuin bijhouden, auto stofzuigen, boodschappen doen, noem maar op. Veel mensen hebben het vandaag de dag te druk om het volledige huishouden zelf te doen. Of ze zijn op leeftijd en kunnen extra hulp goed gebruiken. Tijdwinners is de oplossing voor alles wat je zelf even niet wilt of kunt doen. Eén telefoontje is genoeg. En dankzij onze schaalgrootte kunnen klanten rekenen op continuïteit. Als hun vaste 'Tijdwinner' even niet beschikbaar is, bijvoorbeeld door vakantie, staat er altijd een volwaardige vervanger klaar."

Wie gebruik wil maken van een Tijdwinner, wordt voor slechts € 5 per maand lid van de club. Hiervoor garandeert Tijdwinners een concurrerend uurtarief van € 15 (voor niet-leden bedraagt het uurtarief € 22,50). "Daarvoor huur je 'wit' iemand in die zorgvuldig gescreend is, goed opgeleid, betrouwbaar werkt en vriendelijk voor de dag komt. Positiviteit vinden we heel belangrijk. In ons dagelijkse werk, bijvoorbeeld door met de klant mee te denken, maar ook door onze instelling, de glimlach en oprechtheid. Onze mensen zijn trots om Tijdwinner te zijn en dat merk je. Die positieve energie kan ontzettend aanstekelijk werken."

Win-winsituatie
Mariëlle legt uit dat Tijdwinners.nl is ontstaan vanuit De Werkontwikkelaar, de onderneming die zij samen met zakenpartner Ronald van Grunsven is gestart. De Werkontwikkelaar werkt (samen met de gemeente Uden) aan het creëren van werkgelegenheid voor mensen met een uitkering. "Iedereen heeft er voordeel bij. We helpen werkzoekenden aan werk en tegelijk zorgen we dat ondernemers hun business verder kunnen uitbouwen. Ook voor de gemeente Uden is het een win-winsituatie, want hoe meer mensen we aan het werk krijgen, des te lager de lokale werkloosheidscijfers worden. Gaandeweg kregen we als organisatie meer behoefte aan een eigen identiteit, een duidelijk model waarin we meer continuïteit konden garanderen. Daaruit is Tijdwinners.nl ontstaan."

Tijdmachine
Na een succesvolle promotiecampagne in Uden en omgeving (door de eigen medewerkers uitgevoerd) lijkt Tijdwinners.nl een plek op de kaart veroverd te hebben. Onder andere de 'Tijdmachines', twee hippe, elektronische voertuigen, zorgden voor veel positieve aandacht. "We hebben aan die campagne veel vaste klanten overgehouden en we krijgen nog steeds iedere dag meerdere aanvragen binnen. Daarnaast zijn het de positieve verhalen van klanten die voor naamsbekendheid zorgen. Zo werkt onze visie twee kanten op. Ons succes is het succes van onze mensen en andersom. Tijdwinners heeft momenteel zo'n tien mensen aan het werk en is nog volop aan het groeien, zowel in klanten als in diensten. 

Doe mee met de prijsvraag!
Speciaal voor lezers van het Udens Weekblad verloot Tijdwinners een mooie prijs: een dagje sauna voor twee personen plus een Tijdwinner die ondertussen je hele huis schoonmaakt! Om kans te maken, maak je de volgende zin af: Tijdwinners.nl maakt mij blij als ze me helpen tijd te winnen met… Meedoen kan tot 31 december 2015 door je inzending, naam en telefoonnummer te mailen: vragen@tijdwinners.nl. De winnaar wordt op 6 januari 2016 bekendgemaakt.

Lees het complete artikel woensdag in het Udens Weekblad. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant